جشنواره بزرگ وریتا ! منتظر باش :)

عرض ادب خدمت همگی شما هموطنان گرامی که فروشگاه وریتاپرفیوم را برای خرید خود انتخاب کرده اید.

در این صفحه از فروشگاه سعی کرده ایم تعدادی از سوالات پر تکرار همگی ما در هنگام خرید اینترنتی را پاسخ دهیم تا خریدی دقیق تر و بهتر و با خیالی آسوده تر داشته باشید.

امیدواریم از فروشگاه ما نهایت رضایت را دارا باشید.

بعد از ثبت سفارش چه اتفاقاتی میافتد؟

خریدار گرامی ؛ سفارش شما بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت سایت وریتا پرفیوم ثبت میشود و سفارش شما با کدی چهار رقمی به شما اطلاع داده میشود. بعد از گذشت چند دقیقه از ثبت سفارش برای شما پیامکی ارسال میشود که نشان دهنده ثبت شدن موفق خرید شما است. همکاران ما در فروشگاه وریتا پرفیوم تمامی سفارشتان را تا پایان ساعت 12 بامداد بسته بندی کرده و صبح روز بعد تحویل اداره پست و یا تیپاکس میدهند. پس از ارسال شدن سفارشات شما توسط پست و تیپاکس ، کد رهگیری شما برایتان پیامک خواهد شد و اگر کد را دریافت نکردید میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند . 

در جواب این سوال باید گفت صد درصد ؛ در فروشگاه وریتا پرفیوم تمامی محصولات امکان مرجوعی و گارانتی دارند و هزینه پرداخت شده شما نیز طی 24 ساعت برای شما واریز میشود .

اما چگونه ؟؟؟ 

مرجوعی و گارانتی محصولات قوانینی دارد که باید از سوی شما خریدار گرامی حفظ شود. این قوانین شامل:

  1. سالم بودن بسته بندی محصول 
  2. پلمپ بودن بسته بندی خوده محصول

پس از تماس با پشتیبانی ما یک آدرس دقیق برای شما ارسال میشود که محصول را برای ما مرجوع کنید و هنگامی که محصول به دست ما رسید کارشناسان ما بعد از بررسی محصول مبلغ پرداختی شما را برگشت میزنند.

یکی از دغدغه ها و نگرانی همه ما در هنگام خرید اینترنتی موضوع اورجینال و تقلبی بودن اجناس میباشد.

در این مورد باید به شما اطمینان خاطر دهیم که ما در فروشگاه وریتا پرفیوم از آنجایی که وارد کننده مستقیم از دبی هستیم و سابقه کاری بالایی داریم تمامی اجناس را به صورت کاملا اورجینال برای هموطنان عزیر موجود کرده ایم. پس دیگر نگران این موضوع نباشید.

در مورد این موضوع باید خدمت شما عرض کنیم که فروشگاه وریتا پرفیوم تمامی محصولات خود را با بهترین روش ها بسته بندی میکند تا هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود .

اما اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد ؟؟؟ 

ما تمامی سفارشتان شما قبل از ارسال توسط اداره پست و تیپاکس بیمه میشوند و اگر مشکلی برای بسته شما پیش آمد میتوانید از آنها شکایت کرده و یا بسته را از پستچی گرامی تحویل نگیرید.

شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که در هنگام خرید اینترنتی دچار سردرگمی و اضطراب شده و سفارش خود را لغو کرده اید .

اما در فروشگاه وریتا پرفیوم دیگر جای نگرانی نیست و شما کافیست با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به وصرت کامل و دقیق در مورد هرمحصولی که سوال دارید شما را راهنمایی کنند تا با خیالی آسوده از ما خرید کنید.